BUNNART: XISCO FUENTES EN EL SEU HÀBITAT





Casa-taller Xisco Fuentes. BUNNOVA.

Diu Carlos Clemente San Roman, arquitecte de la Universitat d'Alcalá:
“El realismo de Xisco Fuentes es rabiosamente moderno, lleno de complicidades y sutiles juegos de doble sentido. Un realismo con textura y materia que descomponen fragmentos del cuadro en gestos abstractos. Un realismo conseguido desde la abstracción” (clicau per llegir tot l'article)
A les fotografies podeu veure en Xisco -tal com el coneixem els seus amics- a la seva casa taller. A la presentació que vaig fer d'ell durant el “Darrer Divendres” de març de 2012, organitzat per l’Associació J. Koslowsky a Bunyola, el vaig definir com a dibuixant més que com a pintor, i també em vaig atrevir a dir que els colors que afegeix a les seves obres no són més que la plasmació dels sentiments que li suggereix allò que dibuixa. Segueixo pensant el mateix, i ara encara m’agradaria afegir una cosa més: el que dibuixa també és el que viu, tal com podeu observar a les imatges que us presento. Per tant, en Xisco també viu el que dibuixa (o pinta, com diu la majoria). D'altra part, Xisco amb la seva obra es converteix amb un cronista de la seva època que deixa constància dels fets i dels personatges que retrata, prenent alhora un evident caire reivindicatiu.

Per a més informació visitau: http://www.xiscofuentes.com

TEXT I FOTOGRAFIA: PEP MUÑOZ, VASCO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada